FAQ

Często zadawane pytania

Nie, nie skupujemy zamienników oraz materiałów regenerowanych.
Przyjmujemy je natomiast do płatnej utylizacji.

Koszt utylizacji to 7,38PLN brutto za 1 kilogram przyjętych odpadów.

Jako osoba prywatna – paragon, w przypadku firm i instytucji – fakturę VAT.
Jeśli zdający jest zarejestrowany w BDO, może wystawić kartę przekazania odpadu.

Zużyte tusze i tonery oraz inne materiały eksploatacyjne przyjmujemy pod kodem „16 02 14”.

Pozycje spoza cennika podlegają płatnej utylizacji. W przypadku większych ilości, prosimy o kontakt.

Proponujemy dwie możliwości.
Wyszczególnienie każdego produktu z raportu skupu lub jedna pozycja „Zużyte tusze i tonery do drukarek – 1 kpl.”
Cennik skupu wyrażony jest w wartościach brutto, stawka VAT – 23%

Nie zależy nam na oryginalnych opakowaniach. Tonery należy zabezpieczyć na czas transportu w taki sposób aby nie uszkodziły się nawzajem. Dobrze sprawdzają się tekturowe przekładki oraz brak wolnych przestrzeni w kartonie. Na tusze nie należy w żadnym wypadku naklejać taśmy samoprzylepnej!

Po sprawdzeniu paczki, płatność następuje zazwyczaj do 7 dni. W rzadkich przypadkach termin może wydłużyć się do 14 dni.

Nie znalazłeś odpowiedzi?

Nie znalazłeś odpowiedzi? Jesteśmy do Twojej dyspozycji, skorzystaj z formularza lub napisz do nas maila. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.