FAQ
Często zadawane pytania
Nie znalazłeś odpowiedzi?
Nie znalazłeś odpowiedzi? Jesteśmy do Twojej dyspozycji, skorzystaj z formularza lub napisz do nas maila. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.
Często zadawane pytania
Nie, nie skupujemy zamienników oraz materiałów regenerowanych.
Przyjmujemy je natomiast do płatnej utylizacji.
Koszt utylizacji to 7,38PLN brutto za 1 kilogram przyjętych odpadów.
Jako osoba prywatna – paragon, w przypadku firm i instytucji – fakturę VAT.
Jeśli zdający jest zarejestrowany w BDO, może wystawić kartę przekazania odpadu.
Zużyte tusze i tonery oraz inne materiały eksploatacyjne przyjmujemy pod kodem „16 02 14”.
Pozycje spoza cennika podlegają płatnej utylizacji. W przypadku większych ilości, prosimy o kontakt.
Proponujemy dwie możliwości.
Wyszczególnienie każdego produktu z raportu skupu lub jedna pozycja „Zużyte tusze i tonery do drukarek – 1 kpl.”
Cennik skupu wyrażony jest w wartościach brutto, stawka VAT – 23%
Nie zależy nam na oryginalnych opakowaniach. Tonery należy zabezpieczyć na czas transportu w taki sposób aby nie uszkodziły się nawzajem. Dobrze sprawdzają się tekturowe przekładki oraz brak wolnych przestrzeni w kartonie. Na tusze nie należy w żadnym wypadku naklejać taśmy samoprzylepnej!
Po sprawdzeniu paczki, płatność następuje zazwyczaj do 7 dni. W rzadkich przypadkach termin może wydłużyć się do 14 dni.
Nie znalazłeś odpowiedzi? Jesteśmy do Twojej dyspozycji, skorzystaj z formularza lub napisz do nas maila. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.